praktisk informatopn til fest

Pratisk informatin & betingelser

Lejemålet omfatter:


  • Leje af selskabslokalet (112 m2) med mulighed for parkering på gårdspladsen
  • Adgang til juletræsplantagen og have
  • Adgang og benyttelse af skovområdet, bålhytten og brænde
  • Adgang til tre toiletter hvoraf ét af toiletterne er med pusleplads
  • Adgang til et fuldt udstyret køkken med industriinventar (hurtigste program på opvaskemaskinen er 2 min.)
  • 6 firkantede borde (80 x 180 cm) med plads til 6-8 personer pr. bord
  • 10 runde borde (Ø160 cm) med plads til 8-9 personer pr. bord
  • 2 runde borde (Ø 120 cm) med plads til 6 personer pr. bord
  • Stole til 100 personer
  • Komplet standardservice til 100 personer med alt, hvad dette indebærer af almindeligt service, glas og bestik, kaffekrus osv.
  • Køkken udstyrret med fade, skåle, vaser, salt og peber, sovseskåle, varmeplader, termokander, skærebræt, køkkenknive osv.
  • Klude, viskestykker og opvasketabs, toiletpapir, håndklæder, håndsæbe, opvaskemiddel, rengøringsmidler, kaffefilter osv.
  • Mulighed for at tilkøbe diverse produkter bla. køb af duge og unikt service (se disse muligheder under ‘Tilkøb’).




Booking

Ønskes der booking af lokalet, foregår det via linket på siden kalender og booking.


Hvis man allerede ved booking ved, at man vil tilkøbe sig nogle af vores ekstra produkter (se disse muligheder under ‘Tilkøb’), kan dette også lade sig gøre.


Derefter får du tilsendt en mail med bekræftigelse af dato.


OBS: Der udlejes ikke til ungdomsfester.



Betaling

Rate 1:

Beløbet betales samme dag for booking. Rate 1 udgør ca. 33 % af hele lejen.


Rate 2:

Beløbet trækkes automatisk 24 uger før check ind tidspunktet.

Du skal derfor afbestille senest 24 uger inden check ind tidspunkt, for at undgå betaling af rate 2.

Rate 2 udgør de resterende 67 % af lejen.


Der skal ved booking som minimum forudbetales et servicegebyr. Dette beløb refunderes ikke ved afbestilling 48 timer efter booking.


Vær opmærksom på, at der kan forekomme prisreguleringer ved årsskiftet.



Depositum

Beløbet reserveres dagen inden festen på din betalingskonto og frigives efter endt booking.

Ved misligholdelse af lokale og/eller inventar har Topkær Fest ret til at opkræve ekstra betaling fra depositummet.



Aflysning

  • Det fulde beløb refunderes altid ved afbestilling inden for 48 timer efter booking, dog senest én uge før starttidspunkt.
  • Lejebeløb og visse tilvalg refunderes i nogle tilfælde som beskrevet nedenfor.
  • Der skal ved booking som minimum forudbetales et servicegebyr. Dette beløb refunderes ikke ved afbestilling 48 timer efter booking.
  • En booking er først aflyst når en lejer kontakter Nuento for at aflyse.
  • Aflysningspolitikker kan tilsidesættes i forbindelse med formildende omstændigheder eller ved aflysninger foretaget af Nuento som følge af brud på gældende Vilkår og Betingelser eller Topkær Fest´s husregler.

 


Adgang til lokalerne

Ved leje af lokalerne i ét døgn fredag, lørdag, søndag og helligdage udleveres nøglen på selve dagen fra kl. 10 og skal være tilbageleveret dagen efter arrangementet kl. 6.


Ved leje af lokalerne i ét døgn i hverdagene udleveres nøglen på selve dagen fra kl. 8 og skal være tilbageleveret dagen efter arrangementet kl. 6.


Ved leje af lokalerne i en hel weekend udleveres nøglen om fredagen fra kl 10 og skal være tilbageleveret om mandagen senest kl 6.


Festen/arrangementet skal være tilendebragt kl 02.00. Alle døre og vinduer holdes lukket efter klokken 23.00. Musik og støjende aktiviteter udenfor må ikke forekomme efter kl. 23.00.



Overnatning

Du har mod betaling mulighed for at tage dit telt eller campingvogn med til overnattende gæster. Vær opmærksom på at gæsterne skal være væk senest kl. 6 dagen efter, hvis ikke du har lejet den efterfølgende dag.



Rygning

Rygning er tilladt udenfor ved brug af askebæger.


Lejer skal selv medbringe

Lejer medbringer selv den ønskede bordpynt, duge, servietter, lys og blomster (mulighed for at tilkøbe disse produkter) Musikanlæg (inkl. højttalere) og anden underholdning medbringer lejer også selv.


Ansvar

Lejer har det fulde ansvar for de lejede faciliteter og deres anvendelse i det aftalte tidsrum. Faciliteterne skal afleveres i samme fysiske stand som ved modtagelse.

Det påhviler lejer at udenomsarealerne og juletræerne ved Topkær ikke lider overlast.

Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på personer og de lejede faciliteter, herunder inventar og service forvoldt ved lejers brug eller af dennes gæster. Udbedring af eventuelle skader må kun foretages på foranledning af udlejer og dækkes af lejers indbetalte depositum.


Hvis skader er så store, at det ikke dækkes ind af depositummet, fremsendes der en regning på det manglende beløb.


Lejer har ansvar for aflåsning af alle døre.


Lejer har ansvaret for, at kun inviterede gæster opholder sig i lokalerne og områderne på grunden.



Forbrug, oprydning, rengøring

Lejen inkluderer forbrug af varme, vand og el.



Hvis man ikke har betalt sig fra oprydning og rengøring så skal man selv stå for punkt 1 og 2 nedenfor.


Hvis man har betalt sig fra rengøringen, skal man kun stå for oprydningen, som ses i punkt 1 nedenfor


Hvis man har betalt for en "skrub af rengøring", så slipper man for både oprydningen og rengøringen som ses i punkt 1 og 2 nedenfor.

Man skal dog huske at tage ens personlige ejendele, så som gaver, pynt og medbragt udstyr, (både eget eller udefra lejet udstyr) med sig hjem efter festen eller rydde det til side efter aftale, så rengøringspersonalet kan komme til. 


Hvis der er lejet udstyr eller service fra anden leverandør, som skal rengøres, skal man selv stå for denne del, da der kan være special instrukser og retningslinjer, som vi ikke kender til i de lejevilkår som man har indgået med dem.



1.Oprydning:

  • Køkken, toiletter, terrasse, skovområde, bålhytte og selskabslokale skal
    efterlades opryddedet.
  • Al opvask skal være klaret og sat på plads.
  • Termokander tømmes, skylles og tørres af.
  • Ovn, kølefaciliteter skal være rengjorte indvendigt.
  • Borde og stole skal stables og stilles ud til vægen.
  • AL affald bortskaffes selv, så alle skraldeposer og løst liggende skrald indenfor og
    udenfor skal medtages
  • Brugte håndklæder, klude, duge, stofservietter og viskestykker smides i den
    anviste vaskekurv i køkkenet.


2. Rengøring:

 

Køkkenet

  • Alle udvendige overflader skal tørres af, herunder også skabslåger og greb (ovn og kølefaciliteter skal rengøres indvendigt)
  • Gulv skal støvsuges og vaskes
  • Vinduer skal pudses indvendigt efter behov med glasspray og vinduesklud
  • Opvaskemaskinen skal tømmes for vand og rengøres indvendigt (se hvordan i instruktionen)

 

Selskabslokalet

  • Gulvet skal støvsuges
  • Hvis der er spildt is og saft der klistrer på gulvet skal dette skures hen over med vand.

  • Baren/buffetbordet skal tørres af
  • Indvendige vinduer skal pudses efter behov behov med glasspray og vinduesklud
  • Ved brug af brændeovn skal denne tømmes for aske
  • Brugte borde og stole skal tørres af

 

Toiletterne

  • Toiletter skal rengøres
  • Håndvaske gøres rent med badeværelsesrens og kalkfjerner
  • Spejle skal tørres af og pudses
  • Gulve skal støvsuges og vaskes
  • Toilet/blespande skal tømmes og nye poser sættes i

 

Garderobe

  • Gulv skal støvsuges og vaskes
  • Spejlet og vinduerne skal pudses indvendigt efter behov med glasspray og vinduesklud

 

Sofarummet med legekøkken

  • Legetøjet skal sættes på plads.

  • Gulvtæppet skal støvsuges
  • Alle vandrette overflader skal tørres af
  • Vinduet skal pudses indvendig efter behov med glasspray og vinduesklud


Udendørsområderne:

  • Askebægrene skal tømmes
  • Fejes efter behov

 

Mangelfuld rengøring etc. modregnes i depositum.