Prisliste

Lokalerne

Leje af lokalerne i ét døgn fredag, lørdag, søndag og helligdag


Ved leje af lokalerne i ét døgn har du lokalet fra kl. 10 på selve dagen, hvor arrangementet afholdes til kl. 9 dagen efter.


Leje af lokalerne to døgn


Ved leje af lokalerne i to døgn har du lokalet fra fx fredag kl. 10 til søndag kl. 9.

Leje af lokalerne i en hel weekend 


Ved leje af lokalerne i en hel weekend har du lokalet fra kl. 10 om fredagen til mandag senest kl 9.

Leje af lokalerne i en hverdag


Ved leje af lokalerne i ét døgn har du lokalet fra kl. 8 på selve dagen, hvor arrangementet afholdes til kl. 9 dagen efter.


Mad og catering


Hvis der ønskes at købe mad via vores samarbejdspartner, Diningsix, får du gratis levering, når du bestiller igennem os.


Se mere her: www.diningsix.dk


Service - tallerkner, bestik, glas

Vintage


Hvis du vil have et mere unikt look til dit festbord, så kan du leje dig til et romantisk vintage service. Dette service består af forskellige vintage middagstallerkener, frokosttallerkener, vinglas og nyt guldbestik.

Nordisk

Dette service er på vej.

Borddækning


Du kan også vælge at købe en opdækning der inklderer stofservietter og lys.

Her består opdækningen ligeledes som ovenfor men du slipper for selv at medbringe servietter og lys.

Se billede af lys og stofservietterne her.

Opdækning af os


Du kan slippe for selv at dække op til din fest og lade os om at gøre det for dig.

Denne opdækning består af opsætning af borde og stole, samt bordækning med service, diverse tilkøb eller eget tilbehør som f.eks. blomster, bordkort, lys og servietter.



Duge


Hvis ikke du ikke har egne duge til bordene, så kan du leje duge til både runde og firkantede borde hos os. Vi vasker dem selvfølgelig for dig efterfølgende. Prisen er pr. stk.

Oppyntning


Blomster


Ønsker du, at vi skal stå for oppyntning med blomster til dit arragement, pynter vi gerne borde og lokalet op med blomster. Vi sørger selv for at indkøbe de ønskede blomster.


Se de forskellige valg af dekorationer her.

Pynt


Backdrop/fotovæg med balloner


Backdrop/fotovæg med tørrede blomster

Lysende træer

Velkomstskilt

Soundboks 3

Stofservietter og sterrinlys

Se de forskellige valg her.

Personale


Du kan tilkøbe personale i køkkenet. Det kan være, du ønsker hjælp til afrydning, opvask eller noget tredje. I så fald vil du kunne leje personale for en timepris. Vores folk kender køkkenet og lokalerne som deres egen bukselomme. 


Ét personale pr. time


Eks.: 2 personer i 8 timer for 3.200 kr.

Rengøring


Slutrengøring


Vil du slippe for rengøringen, så kan du lade os stå for den del. Se hvad denne rengøring består af under betingelser, som kan ses længere nede af siden.

Skrub-af-rengøring


Vil du fuldstændig slippe for både oprydning og rengøring og bare gå, når festen er slut, så kan du lade os stå for den totale oprydning og rengøring. Se hvad denne rengøring består af under betingelser, som kan ses længere nede af siden.

Depositum


Depositum er en halv lokaleleje. Så hvis du lejer lokalerne i ét døgn i en weekend, hvor det koster 5.000 kr, så vil depositummet være 2.500 kr.  


Lejebetingelser

Lejemålet omfatter:


  • Leje af selskabslokalet (110 m2) med mulighed for parkering på gårdspladsen
  • Adgang til juletræsplantagen og have
  • Adgang og benyttelse af bålhytten og brænde
  • Adgang til tre toiletter hvoraf ét af toiletterne er med pusleplads og handicapvenligt
  • Adgang til et fuldt udstyret køkken med industriinventar (hurtigste program på opvaskemaskinen er 25 min)
  • 4 firkantede borde (80 x 180 cm) med plads til 8 personer pr. bord
  • 8 runde borde (Ø160 cm) med plads til 8-9 personer pr. bord
  • Stole til 100 personer
  • Komplet standard service til 100 personer med alt, hvad dette indebærer af almindeligt service, glas og bestik, termokander osv.
  • Klude, viskestykker og opvasketabs.
  • Mulighed for at tilkøbe diverse produkter, bla. leje af duge og unikt service (se disse muligheder under ‘Tilkøb’).



Booking


Ønskes der booking af lokalerne, sendes der en mail til info@topkaerfest.dk, hvori der skrives:

  • Dato - der kan højest bookes 24 måneder frem i tid
  • Antal gæster der forventes at benytte lokalet
  • Kontaktoplysninger


Hvis du allerede ved booking ved, at du vil tilkøbe nogle af vores ekstra produkter (se disse muligheder under ‘Tilkøb’), skal dette også noteres. Derefter får du tilsendt en mail med bekræftigelse af dato, lejebeløbet og indbetalingsoplysninger. Hvis du kan godkende lejebetingelserne, så indbetales det oplyste beløb.


Lokalerne er først endeligt reserveret, når Topkær Fest har modtaget betalingen


OBS: Der udlejes ikke til ungdomsfester. 


Betaling


Ved booking opkræves både lejeudgift, depositum og evt. tilkøb (tilkøb betales senest én uge forinden arrangementet/festen). Lokalerne er først endeligt reserveret, når Topkær Fest har modtaget betalingen.


Betaling skal være modtaget senest fem dage efter, at lejeforespørgsel er besvaret

bekræftende.


Vær opmærksom på, at der kan forekomme prisreguleringer ved årsskiftet.



Depositum


Depositum returneres efter afleveret nøgle og udlejers godkendelse af lokalerne.



Aflysning


Aflysning af lokaleleje skal ske snarest muligt via mail til info@topkaerfest.dk


Ved aflysning efter betaling og frem til seks måneder før lejeperiodens start tilbagebetales lejeudgift. Depositummet tilfalder Topkær Fest. Hvis der allerede er betalt for tilkøb, så betales dette beløb tilbage ved aflysning.


Ved aflysning fra seks måneder og frem til tre måneder før lejeperiodens start tilbagebetales 50% af lejeudgift. Hvis der allerede er betalt for tilkøb, så betales dette beløb tilbage ved aflysning.


Ved aflysning under tre måneder før lejeperiodens start, tilfalder hele lejeudgift og depositum til Topkær Fest, da lokalerne ellers kunne have været udlejet til anden side. Hvis der allerede er betalt for tilkøb, så betales dette beløb tilbage ved aflysning (dog ikke tilkøbet af blomster, hvis aflysningen finder sted under én uge før arrangementet/festen).



Adgang til lokalerne


Ved leje af lokalerne i ét døgn fredag, lørdag, søndag og helligdage udleveres nøglen på selve dagen fra kl. 10 og skal være tilbageleveret dagen efter arrangementet kl. 9.


Ved leje af lokalerne i ét døgn i hverdagene udleveres nøglen på selve dagen fra kl. 8 og skal være tilbageleveret dagen efter arrangementet kl. 9.


Ved leje af lokalerne i en hel weekend udleveres nøglen om fredagen fra kl. 10 og skal være tilbageleveret om mandagen senest kl. 9.


Festen/arrangementet skal være tilendebragt kl 02.00. Alle døre og vinduer holdes lukket efter klokken 23.00. Støjende aktiviteter på terrassen eller på gårdspladsen må ikke forekomme efter kl. 23.00.



Rygning


Rygning er tilladt udenfor ved brug af askebæger.



Lejer skal selv medbringe


Lejer medbringer selv den ønskede bordpynt, duge, servietter, lys og blomster (mulighed for at tilkøbe disse produkter)

Musikanlæg (inkl. højttalere) og anden underholdning medbringer lejer også selv (mulighed for at leje Soundboks 3)



Ansvar


Lejer har det fulde ansvar for de lejede faciliteter og deres anvendelse i det aftalte tidsrum. Faciliteterne skal afleveres i samme fysiske stand som ved modtagelse.


Det påhviler lejer, at udenomsarealerne og juletræerne ved Topkær ikke lider overlast.


Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på personer og de lejede faciliteter, herunder inventar og service forvoldt ved lejers brug eller af dennes gæster. Udbedring af eventuelle skader må kun foretages på foranledning af udlejer og dækkes af lejers indbetalte depositum.


Hvis skader er så store, at det ikke dækkes ind af depositummet, fremsendes der en regning på det manglende beløb.


Lejer har ansvar for aflåsning af alle døre.


Lejer har ansvaret for, at kun inviterede gæster opholder sig i lokalerne og områderne på grunden.



Forbrug, oprydning, rengøring


Lejen inkluderer forbrug af varme, vand og el.


Oprydning:


Køkken, toiletter, terrasse og selskabslokale skal efterlades opryddede, al opvask skal være klaret og sat på plads. Termokander tømmes, skylles og tørres af. Ovn, kølefaciliteter skal være rengjorte indvendigt. Borde og stole skal stables og stilles ud til vægen. Al affald bortskaffes selv. Brugte håndklæder, klude, duge og viskestykker smides i den anviste vaskekurv.


Rengøring: 

 

Hvis ikke man har betalt sig fra rengøringen, skal der ud over oprydningen gøres rent i alle lokaler, som ses nedenfor.

 

Køkkenet

  • Alle udvendige overflader skal tørres af (ovn og kølefaciliteter skal rengøres indvendigt).
  • Gulv skal støvsuges og vaskes.
  • Vinduer skal pudses indvendigt.
  • Udlejer skal meddeles om eventuelle mangler og skader via udleveret skema.

 

 Selskabslokalet

  • Gulvet skal støvsuges.
  • Baren/buffetbordet skal tørres af.
  • Indvendige vinduer skal pudses.
  • Ved brug af brændeovn skal denne tømmes for aske.
  • Brugte borde og stole skal vaskes af.

 

Toiletterne

  • Toiletter skal rengøres.
  • Håndvaske og spejle skal tørres af og pudses.
  • Gulve skal støvsuges og vaskes.
  • Toilet/blespande skal tømmes og nye poser sættes i.

 

Garderobe

  • Gulv skal støvsuges og vaskes.
  • Spejlet og vinduerne skal pudses indvendigt.

 

Sofarummet med legekøkken

  • Gulvtæppet skal støvsuges.
  • Alle vandrette overflader skal tørres af.
  • Vinduet skal pudses indvendigt.

 

Mangelfuld rengøring etc. modregnes også i depositum






Topkær Fest


Hold en fest ligesom du gerne vil have den - midt i naturen. Hos Topkær Fest kan du holde den fest, du altid har drømt om - vi skræddersyr den til dig, så du kan få præcis den mad, det service, de blomster og den oppyntning, du ønsker.


Kontakt os:


Adresse:

Topkær Fest

Topkærvej 13

8200 Aarhus N

cvr: 40049363 


Email:

info@topkaerfest.dk


Telefon:

Line: 22 80 74 06


Følg os:


Facebook


Instagram


Copyright © All Rights Reserved Topkær Fest

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at blive på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.

Godkend